Hikayemiz

MeLife, doğanın geleneksel mucizelerine gönül veren genç bir girişimcinin hikayesini anlatıyor. 2016 yılında yolculuğuna başlayan marka, doğanın sunduğu şifalı bitkileri modern yaşamın ihtiyaçlarına uygun hale getirerek, “Senin için MeLife” mottosu ile her anın kıymetini yeniden hatırlatmayı arzuluyor. 

“Doğaya Bir Adım Daha Yakın” olmanın verdiği güçle hareket eden MeLife; üretim, paketleme ve sterilizasyon aşamalarında da bu ilkeye sadık kalıyor. Marka, kullanıcılarına “doğanın ta kendisini” vadediyor. 

Ürünlerini uzun bir Ar-Ge sürecinin ardından geliştiren MeLife, organik ve doğal bileşenlerle zenginleştirilen temiz içeriklerini, vegan ambalajlarda sunuyor. Geri dönüşüme uygun, sürdürülebilir bir alternatif yaratan marka, doğadan gelen güzelliği kullanıcılarıyla buluşturuyor.

Vizyon

Ürün geliştirme ve Ar-Ge alanındaki tecrübeyi doğanın sunduğu şifayla harmanlayarak, doğal bakım ürünleri segmentinde en güvenilir markalardan biri olmak.

Misyon

Doğal içerikle hazırlanan sürdürülebilir ürünleri, kusursuz üretim ve dağıtım süreciyle birleştirerek, kullanıcılarına doğa dostu ürünler sunmak.

Üretim politikası

Doğaya, insana ve tüm canlılara saygılı bir üretim politikası benimseyen MeLife, faaliyetlerine kalite ve doğallık prensibi doğrultusunda yön veriyor. Kullanıcılarının beklentilerine duyarlılığıyla dikkat çeken marka, üretim sürecini de bilimin ve resmi kurumların belirlediği çizgiler dahilinde yönetiyor.

Yönetim politikası

Çevreci, insan haklarına duyarlı ve yasalara saygılı bir yönetim anlayışı ile çalışan memnuniyetini ön planda tutan MeLife, faaliyetlerini bu paralelde gerçekleştiriyor.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.